خکام

خانۀ کودک، اندیشه و میراث فرهنگی

خکام

خانۀ کودک، اندیشه و میراث فرهنگی

آزیدان و سفرها و صفحۀ اینستاگرام ما

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۳ ق.ظ

ما یعنی آزاده، حمید و ژوان، گروهی سه نفره را به نام «آزیدان» تشکیل داده ایم؛ «آز» برگرفته از نام آزاده، «ید» برگرفته از نام حمید و «ان» برگرفته از نام ژوان است. سفر رویای ما بوده و هست. ما تصمیم گرفته ایم تا چند روزی از هر هفته را با خودروی خود در سفر به سر بریم و امیدواریم در این سفرها فرصت ها و تجربه های جدیدی برایمان پدید آید. با ما همراه شوید.

سالار کوه دشتی» نام خودروی ما است. خودروی ما یک دستگاه فولکس ترانسپورتر T4 مدل 1992 است که برای سفرهایمان در حال تجهیز شدن است؛ بی صبرانه منتظرش هستیم.

سفر برای ما هم لذت است و هم یادگیری؛ بنابراین در سفرهایمان، مطالعات خود را هم در زمینه های مورد علاقه مان پی خواهیم گرفت. تاکنون یک کتاب و مقالاتی نیز از ما چاپ شده اند که در صفحات گوناگون این وب نوشت آنها را آورده ایم.

شرح سفرها و نیز نکات قابل توجه دربارۀ این گونه از زندگی را به مرور از طریق صفحۀ اینستاگرام منتشر خواهیم کرد. آدرس صفحۀ ما در اینستاگرام چنین است:

azidan_van_trips

 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی